pondělí 30. prosince 2013

Jsem tak krásný a šikovný, jsem mrtvé miminko

Humus. Hnus. Je čas na bilancování a vyčet úspěchů. Rok nemohl začít lépe, neboť jsem před rokem u Humuse doma koukal na hokej a na břiše mi ležela jeho kočka. Já u hokeje nadával, což hostitele i kočku nechalo naprosto klidnými. Dále se vařily řízky, i když došel olej. Umyl jsem mu nádobí a vyfotil, jak kočka nasrala do vany, kde se chtěl další společník okoupat. A večer voněl skunkem a drtička šla z ruky do ruky. Vlastně ne, to byl rok 2012. Ale stejně je dobré tu událost zmínit.
Pořád mi trochu chybí Tran. Nemám ji v přátelích na facebooku, aby to neviděl Nguyen. Používáme ke komunikaci skype a hovoříme německy, abychom nevzbudili podezření. Stýská se mi po jejích něžných dlaních, kterými v noci masírovala má houževnatá varlata, zatímco já spal. Kdo nikdy nechodil s dívkou vietnamského původu, nepochopí. I Němci mi ji záviděli. Vietnamci jsou daleko více árijská rasa jak my Evropané.
Vánoce dopadly jako obvykle dobře. Dostal jsem nový snowboard a mám v plánu jej za tři týdny vyzkoušet na pustevnách. A pokud budou peníze a nebudu mít moc zakázet, tak si v únoru udělám výlet do Garmisch-Partenkirchenu. A při sjížení sjezdovky si dám špek a budu myslet na písničku On my head.
Doufám proto, že v roce 2014 naváži na úspěchy z konce roku 2012. Přeji proto mnoho HIV pozitivních změn ve Vašich posraných životech. Najděte si pěkné valašské hříbě v okolí Vsetína a vykuřte mu prdel.

Žádné komentáře:

Okomentovat