pátek 27. prosince 2013

po přečtení článku se dostaví pocit ztráty času

Nazdar Rafani! Jistě je několik málo jedinců z vás ve smutku (když už nejste ve vztahu na fb) z toho, že poslední aktualizace mýho blogísku proběhla před dvouma tejdnama.
Tak, když jsem obrázkem dvou opožděnců odfiltroval návštěvníky vedoucí blogísky o Luštěle a Tokio Hotel, můžeme pokračovat. Dnešní článek se lehce dotknul toho, že všechny víkendy v tomto měsíci strávim v lihu. Teď se toho právě dotknul. Jedeme dál. Už jsem dlouho nečetl komixy futanari. Jde o nejzajímavější čtivo internetu, hned po vláknu o drůbeži na fórech o hře Fallout. Klobása mi jednou poradil, abych Cassidymu jako odměnu za postup na vyšší level dal prášky na srdce. Pche. Jsem snad Peter Nagy?
Snad to ve vás vyoralo novou brázdu bolesti a beznaděje. Tím jsem s psaním článku skončil a těším se na další aktualizaci, která bude stejně hloupoučká. Neztrácejte však naději, jednou určitě budu s to napsat něco daleko hloupějšího.
Čus!
 

Žádné komentáře:

Okomentovat